lauantai 7. joulukuuta 2013

CHALLENGE

Laura haastoi mut viikko sitten ja teen sen nyt huvin vuoks - taino oikeestaan etten kuolis jannitykseen. Winter Formal Dance on tanaan ja mun deitti tulee hakemaan mua 40 minuutin paasta. Oikeestaan mun pitais hakea se, mut ei mul oo autoa niin se tulee hakee mut. Siita kirjotan sit ens viikon puolella. Mut nyt siihen haasteeseen:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.


11 Faktaa minusta

1. Oon soittanu kaks paivaa pianoa.
2. Mun vaatekaapin melkeen kaikki vaatteet on talla hetkella mustia, jopa mun Winter Formal mekko
3. Tuhlasin Black Fridayna $450 (kirjotan siita myohemmin)
4. Inhoan sammakoita
5. Taytan 18 noin 3 kuukauden paasta (apua)
6. Mulla ei oo viela mitaan hajua mika haluun olla tulevaisuudessa...
7. ...mut haluaisin yliopistoon ulkomaille, mielellaan muualle Skandinaviaan
8. Mulla oli ekat uintikisat edellispaivana - tuntu et kuolen sen jalkeen, en voinu liikkua
9. Musta on tullut taalla tosi isanmaallinen
10. RAKASTAN vanhoja leffoja ja leffoja jotka kertoo vanhasta ajasta (Forrest Gump ja Pelastakaa sotamies Ryan menossa talla hetkella)

Lauran kysymykset    


1. Lempipaikka jossa olet käynyt?
 Siis tahan on tosi vaikee vastata, oon kayny niin monessa paikassa ja niin monesta oon tykannyt. Cochem Saksassa ja Dominikaaninen tasavalta nyt tulee ekana mieleen. Ja oi, Oregon.
2. Lempparikauppa?
 Huomasin just et mun vaatekaapissa ei taida olla melkeen muita vaatteita kun Abercrombie & Fitch, Hollister & American Eagle Outfitters.
3. Varhaisin lapsusmuisto jonka muistat?
  Muistan ku hypittiin meidan metsassa joskus kolmevuotiaina ja tipuin sellasten kallioiden valiin. Siella sitte itkeskelin tuntitolkulla kunnes naapurinmies tuli tarjoamaan apua. Siina sit olin vaan et 'Ei kiitos kylla ma taalta ylos paasen' ja kai joskus sitte paasin ite ylos. 
4. Inhokkikouluaine?
  Taalla luultavasti ranska. En tykkaa opettajasta ja tiputan sen aineen ens jaksossa.
5. Paras luonteenpiirteesi?
  Oon helposti lahestyttava luulisin. Et jos joku on yksinainen ni ne helposti nappaa mut kamuks :)
6. Ominaisuus, jota et pidä itsessäi?
  Ujous ja itsensa nolaamisen pelko. Ette tiia miten paljon mua jannittaaaaaaaaa
7. Miksi aloitit bloggamisen?
  Rakastan kirjottamista, sori kaikki mut kirjotan paljon enemman paivakirjaa kun blogia. Koitan saada muutoksen siihen.
8. Kaikkien aikojen paras elokuva?
 Breakfast at Tiffany's, The Notebook ja ....(seuraava kysymys)
9. Lemppari disney-elokuva?
... Leijona Kuningas
10. Noloin tapahtuma, mikä sinule on sattunut?
Vedin joskus uima-altaassa vahingossa ventovieraan miehen uimahousuja alaspain kun luulin et se oli meidan iska.
11. Joululahjatoiveesi?
  Rahaa, et voin ostaa itelleni Polaroid kameran.


TASSA HAASTEESSA OIS OLLU TARKOTUS HAASTAA MUITAKIN MUT OON NIIN HUONO TALLASISSA JA AIKA KAY VAHIIN ET PAHOITTELEN JA TUUN ENS VIIKON ALUSSA KIRJOTTAMAAN BLACK FRIDAYSTA JA/TAI WINTER FORMALISTA.
 
 
   , Lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti