sunnuntai 15. joulukuuta 2013

WINTER FORMAL

 Niinkun viime viikolla lupasin tulla talla viikolla kirjottelemaan meidan Winter Formal tanssiaisista ja koska taa viikko on ollut NIIN kiireinen niin nyt vasta ehin tanne siita kirjottelee. Siis oikeesti, oon vihdoin saanu nyt viikonloppuna vahan nukuttua kun on tullu uitua ja leivottua joka paiva haha. Ja ens viikko on viela kiireisempi. Mut toisaalta se ei haittaa, tykkaan kun on tekemista. Ainoo juttu vaan siina et aika menee liian nopeesti ja oon ollu taalla ihan just 2/5. No mut asiaan...
  Eli viime viikon lauantaina meilla oli meidan ekat "viralliset" tanssiaiset. Naa oli semi-formal, eli suurimmalla osalla tytoista oli lyhyet mekot, promiin panostetaan enemman. Ja moni teista ei valttamatta tieda, mut mun deitti vaihtu alle viikko ennen tansseja. Oltiin eka menossa porukalla vaan Portlandiin, mut meidat potkittiin ulos suunnitelmasta. Mun deitti ei sit halunnutkaan tulla tansseihin, vaan halus ite Portlandiin, niin vaihdoin sit yhen tyton kanssa deitteja. Ei siina mitaan, en vaan oikeen tuntenu sita toista poikaa vaikka olin pari kertaa sille jutellu. Mun deitti oli siis Nic, ja oltiin neljan hengen porukalla Wesin ja Justinen kanssa. Ne on kaikki tosi mukavia ja ilta oli mahtava, pakko sanoo et Nic on oikee herrasmies ja me kaikki tanssittiin jonkun verran :)
  Alotettiin menemalla ennen tansseja syomaan Thai-ravintolaan keskustassa. Nic oli tullut hakemaan mua, koska mulla ei oo autoa taalla. Laitettiin sit toisillemme boutonniere (rintakukka) ja corsage (rannekukka) ja otettiin Wesin ja Justinen kans ehka kaks kuvaa ja lahdettiin tansseihin. 
  Meidan tanssit oli paikallisella lentomuseolla, jossa olin kaynyt koulun kanssa kerran jo aikasemmin. Se oli laitettu tosi hienoks ja musta siella oli kivaa. Musiikki ja meininki oli molemmat parempaa kun Homecomingissa. Tapasin siella mun muitakin kavereita, mut paa-asiassa hengasin mun pienen porukan kanssa :D
  Tanssien jalkeen mentiin sit viel keilaamaan. Oltiin varmaan upee naky meidan tanssiaisasuissa keilauskengat jalassa. Kaiken kaikkiaan hieno ilta, mut onneks se on ohi! Aiheutti liikaa harmait hiuksia kaikkien jarjestelyiden yms suhteen, haha!                                      

                                                                             











1 kommentti:

  1. Ihana päästä kurkkimaan elämääsi :)
    Joulu on tulossa, tiedossa varmasti ikimuistoinen kokemus.

    Odotamme innolla lisää tarinoita,
    Halit meiltä kaikilta!

    VastaaPoista