sunnuntai 5. toukokuuta 2013

This is me

  Käytiin tänään Exploriuksen viimesessä infotilaisuudessa ja siellä puhuttiin suurimmaks osaks vakuutuksista ja viisumeista ja mulla on kesäkuun puolivälissä vielä ihan viisumihaastattelu, jotta saan sen mun viisumin minkä kanssa pääsen kesän lopulla lähtemään. Lähtöpäivä tulee olemaan 25.7.-11.9. , mut on se aika iso väli, et yhtään en tiedä et koska sitten oma lähtö tulee.
  Päätin nyt tulla jakamaan pari kuvaa musta ja mulle tärkeistä ihmisistä, et nekin joita en tunne sais musta vähän enemmän irti! Pari noista on sitte melkein jo vuoden vanhoja et saatan esimerkiks olla niissä brunette :)

    On mulla kyllä iskäkin, mut ei nyt löytynyt tähän hätään hyvää yhteiskuvaa meist kaikista :)




, Lotta

2 kommenttia:

  1. Itekki oon lähös syksyl expon kautta jenkkeihin, tosi kiva löytää ain uusii vaihtisblogei :)www.outinusa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mieki oon lähössä jenkkeihin nytte syksyllä, jään seurailemaan sun blogia! Sulla ei oo viel tietoo isäntäperheestä? käy kurkkaamassa miun blogiin ja liity lukijaks jos tykkäät :)

    http://myundiscoveredworlds.blogspot.fi/

    VastaaPoista